story

A guy, A guy, and A guy (3 guys)

There’s a big ass billboard by my house advertising guns. I’m not kidding. I found it a little distasteful but now it’s like whatever.

***

I went there…I asked, what’s the best gun to murder people with?

He said, don’t do it kid. Off yourself if you want. Any gun’ll do.

Yeah. Maybe you’re right.

What’s wrong anyway? Why you thinking this nonsense?

You ever feel like, this world is not for you?

Everyday man. Everyday.

Yeah. Well I don’t know man. I can either commit suicide. Commit homicide. Or commit suicide and homicide.

Sounds like you’re deciding what to eat at a restaurant.

Haha. Oh man that’s good. It’s good to laugh, it makes me less hostile.

*someone in line is complaining because I’m taking too long*

Hold on. This guy is thinking about committing a mass shooting.

“Really? I was thinking that the other day! Real shit. Last month. I was like 80% gonna go through with it.”

What stopped you?

“Well this guy told me I was a fucking idiot. That didn’t stop him from selling me the weapon though.”

Hey business is business man. Business is business.

“So what’s up? Are you gonna buy something or what?”

No. Now I just feel hungry. Hey I just thought of something. If I kill myself, I won’t be able to have that really good feeling when you’re done eating or throughout eating, like you know how it feels good when you eat something fire? Hey maybe all 3 of us should go eat.

Fuck it. Why not?

“Yeah fuck it. I can squeeze it in. And I am a little hungry.”

And we can all hold hands and cross the street to McDonald’s. Yay!

Hey. Now you’re getting carried away…What’s your name?

Jose

*15 minutes later. We’re eating at McDonald’s*

Standard

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s